Nuffnang Ad

Friday 22 May 2009

Gerber, Kino and Toys R Us

Lepas gi jumpa Kak Red, aku still berjalan-jalan lagi ke KLCC nie..maklumlah Daddy Jack tak ada, beronggeng la aku. Nie la masa aku nak berjalan-jalan menghilangkan kebosanan.

My sis, Abby ada mentioned kat aku yang Gerber nie dah masuk Malaysia balik. Die tgk ada kat Cold Storage kat KLCC. So, aku pun gi la mencarinya kat sana tapi tak suka sikit ngan pacakaging die la. Gerber dah letakkan the dessert dalam plastic box instead of bottle. Gerber nie mmg aku suka cos rasanya yang mmg mcm buah sebenar. Danish masa kecik dulu mmg pulun makan Gerber nie aje. Aku just nak cuba pada Ryan dulu so ambik 2 ajelah dulu, Banana and Fruit Medley.

Singgah Toys R Us lagi kali nie nak carik untuk orang lain pulak. This toy is for Ryan..kesian die asyik belikan untuk Danish aje. Sorrylah yer, Ryan. Nnt kiter suruh Daddy belikan yang lagi best. Kat sini jugak aku sempat la membelikan toys untuk anak kawan aku, Bil.

Next semester, aku kena ngajar Photography..rasanya nak brush up sikit otak nie. Jenguk kat Kino nak membeli books of photography..mmg banyak giler and also sempat rembat 2..hmmm so weekend nie bolehlah buat practical.


Dah alang-alang kat sini, aku pun belikan 2 gifts for someone..one untuk husbandnya and satu untuk anaknya... hehehehe

No comments:

Post a Comment