Nuffnang Ad

Wednesday 1 February 2012

hO hO hO...Santa lambat sikit tahun nie

Ramai yang tanya, apa hadiah birthday saya tahun nie, apalagi kalau bukan handbag. I kan memang gile handbag nie. Selalunya dapat Cik C tapi since birthday di Adelaide, so kenalah cari yang bersesuaian disini. Daddy Jack ada juga pesan masa balik Adelaide dulu, singgah beli Cik C di KLIA tapi I taknak sebab takut nanti Daddy Jack tak berkenan. I selalu beli handbag mesti ada die, ikut cantik pada dia, ada masanya bergaduh jugak psl handbag nie..hehehhehe. Kali nie kita cuba brand lain pulaklah, kita cuba OROTON pulak.

Masa I balik, Year end Sale masih ada lagi tapi cuma tak banyak pilihan. Ada pun yang mcm biasa aje, ke atau I dah rambang mata..entahlah yer. Lama juga dok pusing-pusing dalam kedai mencari mana satu yang sesuai di mata nie.

Decor kedai menarik, so does all the handbags, cuma makcik sorang nie tak tahu nak pilih mana satu, yang hobo, sling atau carry all, entahlah

As always, posing depan cermin sambil mengayakan handbag adalah wajib yer, hahahah. Kali nie ada model tambahan, Danish.

Beg yang kedua digayakan pula bersama si kerinting

Hati tak tahu mana satu yang ingin dipilih, masing-masing ada ciri yang tersendiri

Udahnya, nak memuaskan hari dan juga tak mahu terbawa-bawa di dalam mimpi, so kita angkutlah dua-dua sekali bersama-sama dengan walletnya juga. Hahahah, kan dah kena dah.

2 comments:

  1. wah.kira dua2 sekali lah yer. tak sia2 amik gambar.hehehe

    ReplyDelete
  2. Susah nak buat pilihan la Eliss, lagipun nak kumpul sikit-sikit untuk masuk kerja nanti

    ReplyDelete