Nuffnang Ad

Tuesday 6 November 2012

Everybody is a Ninjas

So, bila dah ramai datang, the boys pun menukar pakain mengikut tema majlis, Ninja. Daddy Jack yang membeli baju Ninja ni di kedai costume yang banyak di Adelaide ni. Mujurlah ada saiz lagipun bulan Oktober kan ada sambutan Halloween so memanglah banyak costume yang mcm-mcm characternya.

The kids dah dibahagikan kepada warna tema masing-masing so ada Red, Blue, White and Green Ninjas. Semua tetamu kecil yang datang kena pakai baju warna yang telah ditetapkan. Sebabnya ada banyak games yang telah disediakan oleh pihak tuan rumah.



Daddy Jack pun bersemangat berpakaian as Sensei Wu, salah seorang character di dalam NinjaGo. Demi anak-anak, sanggup berbuat apa sahaja. I pun sama juga, kena pakai costume cheongsam as Nia, salah satu watak dlm NinjaGo juga.







Banyak games yang kami sediakan untuk kanak-kanak yang hadir. I tak ingat nama-nama games tu sebab semuanya Daddy Jack yang handle. I just jadi assistant aje. Tak kisah apa team yang memang, semuanya dapat hadiah yang sama juga, yang penting semua orang enjoy on that day. Actually, not only ada games untuk kanak-kanak malahan mak and ayah pun kena dera dengan kami tau. Till next entry....

No comments:

Post a Comment