Nuffnang Ad

Tuesday 9 June 2015

New Baby

Banyak betul cerita-cerita terperam dalam draft box so nak kena pilih mana satu yang nak dipublish dulu. Tambah lagi pulak, we all baru aje balik dari soccer game, itu pun banyak yang nak diceritakan.

Sementara menanti budak-budak ada training bola di padang, I menghabiskan my morning di Mccafe aje sambil minum Hazalnut Latte dan juga menikmati set big breakfast, sambil tu membaca buku autobiografi pelakon Fifty Shades 



Balik dari main bola, sambung pulak main game di rumah. Hiruk pikuk la masing-masing mana yang tak boleh nak beralah tu kan.

 
Tinggalkan kejap the boys di rumah with Bibik, then off to KLCC untuk melihat-lihat benda yang lama diiginkan. Dulu dah pernah dioffer oleh Daddy Jack tapi masa tu jual mahal, nak pakai Windows aje kan tapi semenjak kebelakangan ni gatal pulak nak pakai Macbook.


So dah dapat apa yang diiginkan, so terus rasa lapar nak makan. Makan di foodcourt aje, the best burger in town, lepas makan cepat-cepat balik rumah.

Rumah we all memang semua menggunakan Apple, dari Ipad, Ipod, Iphone even desktop pun guna Apple  juga. Maklumlah we all  berduakan Art students so dah terbiasa dengan menggunakan barangan Apple ini.

Welcome home, my new baby...Macbook Air

Petang-petang tu, ajak la the boys keluar since dah kena tinggal kejap tadi dengan Bibik so kita pergi makan di luar dan kebetulan pula hari hujan so memang sedap la makan bubur dan juga bihun tomyam di kala sejuk-sejuk tu.

No comments:

Post a Comment