Nuffnang Ad

Wednesday 24 August 2016

One night only






Sesekali ikut Daddy Jack pergi kursus memang best. Dapat duduk hotel, sambil berehat-rehatkan minda. So kebetulan pula Daddy Jack ada kerja di KL so kita pun sama-samalah ikut sekali. Merasa jugalah we all duduk di Eastin Hotel, PJ ni.


Sampai aje semua mengadu kelaparan, kebetulan di bangunan sebelah Menara STAR ada deretan kedai so singgah la salah satu antaranya kedai mamak yang menjual putu mayam. Lama tak makan.

Dah petang masing-masing malas nak keluar so kita dine in ajelah di coffee house.

Makan yang sihat ajelah kita sebab nak menjaga badan, kan.

Pagi adalah waktu yang ditunggu-tunggu. I memang menunggu pagi sebab nak breakfast cos kalau breakfast kat hotel adalah yang paling best esp the omelette and American style breakfastnya.

First time nampak ada Detox Bar di hotel. Best and berulang kali top up air masak sampaikan minum kopi pun secawan aje. 

Fir
Dah settle breakfast apalagi, mencari swimming pool la masing-masing untuk mandi manda. Daddy sibuk meeting so kita main la sepuas-puasnya.

Tepat jam 12pm, kita pun nak check out dah so sebelum tu kita lunch dululah di coffee house cos Daddy nak jumpa kawan-kawan dulu. So kita ajelah yang makan dulu.

Lunch special, ada kari kepala ikan salmon. Sedapnya memang pure kari mamak punya. Tapi tak makan nasi la, makan dengan lauk pauk lain. Tengok Danish and Ryan makan nasi geram aje, tapi demi nak kurus punya pasal...sabar ajelah.


1 comment: