Nuffnang Ad

Thursday 21 May 2009

Cuti Lagi

Semalam ngan hari nie aku bercuti. Daddy Jack tak ada..die ke Kelantan interview bakal-bakal cikgu kat sana, so malas la aku nak gi keje, cuti ajelah. Semalam mmg banyak benda yang nak dibuat so tak update satu habuk pun. Nie baru terhegeh-hegeh nak update.

Semalam my day start ngan menghantar Danish ke sekolah..hantar sampai pintu rumah aje. Ibu yang hantar die ke sekolah. At first, aku takut jugak die tak nak ke sekolah sebab die tahu yang aku cuti, nnt melalak pulak..tapi itu hanyalah perasaan aku aje. He's okay..sampai siap bye-bye lagi.

Our family tetiba dapat keluarga baru...seekor kucing, tak tahu kucing siapa nak beranak kat depan porch..5 ekor sekaligus. Tak tahulah siapa yang empunya kucing nie..so aku just mintak tolong Nor alihkan kat kotak dan bagi makan dan minum. Nampak lapar aje gayanya.

Dalam kul 10 aku berangkat ke satu tempat..mmg dalam agenda cuti nak ke sini..KLCC nak tgk ada satu pameran yang berkaitan ngan satu majlis yang akan berlangsung kelak. Aku ke sini sorang-sorang aje tanpa ditemani oleh sesiapa. Yess...I like to jalan sorang-sorang..tenang and tak ader sesiapa yang nak ganggu.

I went to KL Convention Centre untuk Malaysia International Gift & Premium. Tujuannya untuk mencari supplier yang boleh tolong buatkan printing for my sister wedding. And also untuk cari org-org yang boleh buat T-shirt for our dept nnt.

Hari tu, ada one staff kat office mintak aku tolong designkan tie untuk students..aku dah ambik contact die, nnt kiter call aje depa yer.


Picnic bag..so adorable

Ayah was thinking on giving this type of souvenir for my sister wedding, so aku telah ditugaskan untuk mencari cost untuk membuatnya. Kat MIGP nie tak banyak company yang buat, suma ada dua sahaja yang buat. Itu pun satu booth tu die tak bekalkan pinggan, kiter yang kena supply pinggan kat die.

Rubber product

Sunflower Paper Products..antara supplier cards yang terbesar kat Malaysia nie. Tapi aku tak berapa berkenan sgt ngan kad kahwin die psl more into Chinese concept sikit.



Kids section. Suka tgk compartment tu, comel-comel belaka

I love this paper product from GrandLuxe. I even have one note book. So lovely.

4 comments:

  1. cam besh je..ala xtau pn ada exhibition nih..

    ReplyDelete
  2. Hai Gina,
    Know 'bout ur blog dr blog RM. Nice blog u have...suka i baca Actually kita ni sama...lecturer. And maybe umur pun sama :) Don't mind if i link u ye...

    xoxo

    ReplyDelete
  3. gina u cuti ek??? besh gak sesekali jln srg2.

    ReplyDelete
  4. aku pun suka jenjalan sowang2...tapi skang nan ado :P

    ReplyDelete