Nuffnang Ad

Friday 26 June 2009

10 tahun Unisel

Selasa lepas, we all dapat jemputan untuk menghadiri majlis sambutan 10 tahun Unisel yang akan dirasmikan oleh MB Selangor. Semua kakitangan diwajibkan pergi and also kena memakai uniform yang telah disediakan.
Bas ada disediakan untuk kakitangan di Shah Alam untuk ke kampus induk di Bestari Jaya (Batang Berjuntai) tapi lebih baiklah naik kereta, so we all tong-tong aa duit minyak dan jugak duit tol cos nak selesa la sikit, kan.

Majlis berlangsung di Dewan Utama Universiti. Masa aku sampai tu, MB pun dah sampai..agaknya adalah dalam lima minit so acara pun mcm nak bermula.

Acara dimulai dengan nayian lagu Negaraku dan juga lagu negeri...wah..tak ingatlah lagu Negeri Selangor, kalau masa sekolah dulu everytime masa perhimpunan, sure kena nyanyi lagu tu.

My gang...yang hok lelaki bahagian atas tu our good friend jugak, lecturers from Art & Design. They all mmg kelakar habislah..kalau jumpa sure ada aje lawak.

Me and my good friends...stick together thru thick and thin. Apa saja masalah sering dikongsi bersama.

Lepas acara, bergegas pulak ambik cenderamata. Ni pun, sempat lagi berposing ngan our most favourite student, Yusof. He's so nice, polite, menghormati all the staffs and so on. TYo Yusof, belajar baik-baik no...

Acara yang ditunggu-tunggu...makan time. Actually, acara nie habis agak awal so the caterer tak prepare apa-apa pun lagi. Yang keluarnya mak aii, mcm itik lepas kandang mencari makanan untuk dimakan setelah menahan kelaparan yang amat sangat.

Posing lagi...kali nie lepas makan pulak, tak tahu nak ke mana..lepak aje dalam main hall sambil berposing depan camera.

Me with Adlene...anak abah

Me with pengantin yang agak lama...dah berbadan dua dah pun...wah ko Lin, cargas yer

Pose maut and also gediks from the lectures from Faculty of Communication & Media...hahahahaha

2 comments: