Nuffnang Ad

Tuesday 17 July 2012

Hadiah untuk ayah

Sehari sebelum balik Malaysia, sempat jugaklah we all belikan hadiah untuk Ayah sempena birthday. Ni first time after 2 years tak belikan apa-apa hadiah untuk Ayah. Lama sungguh tak belikan present utuk Ayah. Malu rasanya.

Dah tak pikir panjang dah, terus we all berdesup ke City untuk belikan barang yang sesuai dengan Ayah. Nak beli perfume but Ayah dah banyak collection of perfume. Actually, macam-macam juga trpikir hadiah yang sesuai dengan Ayah, mujurlah ada juga yang terlintas nak beli. Adakalanya buntu juga nak memikirkan hadiah untuk orang lelaki nie.

Hmm, nak belikan hadiah untuk Ayah, tapi mata dok rambag tengok handbag pulak. Udah ler tu..yang ada pun tak terpakai lagi.

Okay, dah settle satu perkara sebelum kita balik Malaysia. Dah alang-alang sampai City, jalan-jalan la sekejap sambil cuci mata tengok Stocktake sale, kan.

OROTON untuk Ayah Nan, ini ajelah yang termampu nak pikirkan hadiah untuk Ayah. Bila Danish and Ryan berikan masa kami sampai tu, nampaknya Ayah berminat pulak dengan jenama nie. Selalu dok pakai brand sama aje. Okaylah tu, lepas nie nak bershopping jgn lupa tunggu Yong balik ajelah, manalah tahu..bolehlah terselit handbag satu..handbag lagi ..

No comments:

Post a Comment