Nuffnang Ad

Thursday 8 November 2012

Malaysia is always be my fav destination

We're back to Malaysia la for a holiday, manalah lagi kan. Actually, adalah sikit hal-hal lain yang we all nak settlekan, even Daddy Jack pun ada conference di KL dan juga Singapore, so dah alang-alang nak balik so biarlah lama sikit. Dahlah Raya Aidilfitri and AidilAdha tak balik, so nak ubatlah kerinduan bertemu Ayah dan Ibu serta sanak saudara semua. Balik kali ni, we all decided ambil flight pagi from Adelaide, and sampai dalam pukul 3 petang waktu Malaysia. Rasalah cerah sikit sampai tu.

As always, Ibu and Ayah yang pick up us di KLIA. We all lepak kejap di Burger Kings KLIA, masih kenyang lagi after makan di dalam flight, rupanya orang yang menunggu we all ni yang belum makan lagi. Dalam flight memang we all dijamu dengan banyak makanan sebab flight kosong. So asal celik mata aje, pramugara and pramugari aje tanya nak makan apa sebab food banyak. Tak cukup dengan tu, masa landed pun kami dibekalkan dengan 2 plastic bag kacang MAS yang sedap tu. Alhamdulillah, murah rezeki.

Wahhh !!!! nampak ini dulu la.  Hmm, mulalah tangan and kaki gatal aje. Anyway hari ni just lepak-lepak rumah aje dulu. Mengumpul kekuatan dan rehat secukupnya.

4 comments:

  1. Wah...welcome back walaupun untuk holidays je kan..mestila kena jalan2... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kniedaz
      Memang syok berholiday di Malaysia, tempat tinggal and makan semuanya free

      Delete
  2. Welcome home. Ada masa nk jumpa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih, Kak Jee. Sure..akan ada slot untuk jumpa Kak Jee

      Delete