Nuffnang Ad

Monday 11 February 2013

Hard Rock Cafe, KK

Kebetulan masa we all sampai KK, terperasan ada Hard Rock Cafe KK yang telah dibuka 4 hari sebelum kami sampai. I memang ada perasan dalam paper sebelum dtg KK yang HRC nak dibuka disini tapi tak sangkalah dah dibuka. Memang rezeki kami sungguh cos Daddy Jack mengumpul their signature Tshirt.

Bangunan yang permanent belum siap lagi, so ada temporary place untuk souvenir sahaja. Konsep HRC di KK sama macam di Melaka, hanya HRC sahaja, tanpa hotel. Hotel so far hanya di Penang only.
We all collect Tshirt yang macam ini, bukan yang logo tu. Selalunya orang kumpul Tshirt yang berlogo tu kan tapi we all lain sikit. 


Masa kat Melaka dah start perasan ada satu Tshirt yang special edition, siap ada bendera Malaysia lagi. Dah kena beli 2 jenis..satu yang ada design and satu lagi ada bendera Malaysia.

We all tak boleh lama dalam kedai Rock Shop ni cos ada teksi yang sedang menunggu di luar. Ibu and the boys menunggu di dalam teksi tu. Cepat-cepat bayar, tak sempat nak tengok any memorabilia dalam tu.

Dalam tak dan nak tengok benda lain, tapi sempat juga la berposing.Hopefully, lepas ni HRC akan dibuka di belah east coast pulak lah, Cherating perhaps.

 

No comments:

Post a Comment