Nuffnang Ad

Thursday 20 June 2013

Danish 8th Birthday Bash Part 2

My Superhero family

Seronok bila Ibu ada meriahkan majlis birthday Danish.

Masa we all nak buat tema Superhero ni, kesian membayang the girls yang sure tak tahu nak jadi superhero yang mana sebab most costume kat sini banyak yang untuk lelaki, tapi ada aje mak-mak yang supporting pakaikan anak-anak perempuan dengan costume ballerina macam Aliya ni dan juga Ladybug. Ada juga perasan ada one girl yang pakai costume BumbleBee.

Ada yang Daddy Jack buat sedikit games untuk the kids like passing the TNT bomb and also musical chair, nak bagi kanak-kanak happy serta taklah main kat playland aje.

Masing-masing seronok dapat bermain sesama mereka tanpa mengira bangsa ataupun warna kulit.


Robin yang sentiasa menjadikan setiap majlis anak-anaknya satu kemeriahan

Happy Belated birthday buat Kak Zack dan juga Aqilah, sorry tak sempat nak celebrate sama-sama.

Tak tercapai juga hasrat nak main slide ni, tak sempat dengan melayan tetamu untuk memastikan majlis berjalan dengan lancar serta baik tanpa sebarang masalah.

Ada juga we all sediakan some token untuk the kids yang menang games yang we all sediakan.

Tak sangka dalam ramai-ramai budak yang datang tu, Adam terpilih jadi Best Costume. Tak semestinya pakai costume Spiderman, Batman atau Ninja dapat kan. Hanya jadi Jedi pun dapat juga, sebabnya Adam berpakaian lain dari yang lain. Good job pada Mama Adam juga yang sangat creative menyediakan costume untuk Adam.



My hand crafted birthday cake for Danish Imran 8th birthday

Superwoman and Robin berposing dengan cake for birthday boy

Semua kids tak sabar-sabar nak menunggu birthday boy memotong cake birthdaynya

Happy 8th birthday, Danish. Mummy hope all your wishes came true. Mummy will always love you, taking care of you till the end. Insyallah. Hope Danish jadi anak yang baik, menghormati kedua orang tua serta belajar rajin-rajin sehingga berjaya suatu hari nanti. Amin.


At the end of the party, we all menyediakan teks ucapan untuk Danish bacakan kepada semua tetamu. Teks ucapan terima kasih kepada his Coach, teammates, school mates dan juga kawan-kawan disini.

Lepas semua tetamu balik, we all berhempas pulas pula mengemas tempat playland ini. Mujur staffnya sangat baik, tak berkira walaupun kami dah lewat 30 minit untuk keluar dari sini. Terima kasih juga kepada semua kawan-kawan yang sudi mengangkut barang-barang kami yang banyak itu disamping hadiah-hadiah yang Danish terima pada malam itu.

Betul kata orang, bila kita buat majlis, tuan rumah macam kenyang sebab dok layan tetamu, bila tetamu ajak makan secara automatik kita akan cakap, ehh I dah makan dah tadi. Memang perut pun tak terasa lapar tapi bila dah habis majlis, mulalah lapar tu datang. Mujurlah ada lebihan makanan from tetamu yang datang so sempatlah makan mee goreng sebelum masuk tidur akibat kepenatan.

4 comments:

  1. meriahnya majlis..gina ngn daddy jack pun sgt2 sporting ..pakai baju superhero..gina ..cute. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Atty
      Hahahaha, cute yer kak, cukup ler satu malam aje berpakaian mcm tu

      Delete
  2. Puan, cantik costume tu esp for the kids.. cuma saya rasa untuk Puan, kurang sesuai kecuali ia longgar. Ia menunjukkan aurat Puan, aurat perempuan bukan setakat tudung tapi juga kena tutup dada dan kena tak nampak figure. Wallahu alam, maaf andai kecil hati, tapi saya cuma menyatakan kebenaran atas dasar persaudaraan Islam

    ReplyDelete