Nuffnang Ad

Monday 19 August 2013

Tiba lagi

Pagi-pagi raya nak datang ke airport untuk menyambut ketibaan adik-adikku yang bertolak di malam raya, pagi dalam pukul 630am dah berangkat ke airport, dengan tak sempat breakfastnya. Itupun rasa dah lambat dah cos mereka should sampai and landed at about 7am. Phuh !! kita ni pikir nak cepat ajelah sekali samp[ai lebih kurang pukul 7am, masih belum sampai lagi and flightnya sampai lebih kurang pukul 8 pagi. Sempatlah lepas gian mengopi after sebulan tak mengopi.

Lama jugaklah we all berkampung di airport tu, ingatkan we all lambat rupanya flight delayed satu jam di KLIA malam tu. Menunggu flight transit rupanya. So sempatlah breakfast dulu kat sini, sedapnya dapat minum kopis after sebulan ini.

Since masih sejuk lagi walaupun cuaca panas, tapi tetap berjacket juga yer cos masa pagi ni cuaca 5 degree tu. Tak mampu la nak beraya sambil pakai baju kurung yang penuh labuci apa bagai kalau sejuk mcm ni, pakai jacket tebal dengan baju raya 3 tahun lepas pun tak siapa pedulik.

Daddy Jack aje yang gigih berjubah raya, itupun entah berapa lapis baju dipakai didalamnya. Takut jugak kang ditahannya dengan pihak petugas airport bila berjubah mcm ni, mana lah tahu disuspect pengganas pulak.


Hannan yang berbungkus menahan kesejukan

After berejam menunggu di airport, akhirnya barulah nampak muka-muka yang dikenali keluar dari balai ketibaan.



Tahun ni memang sempoi habis, tak ada gambar raya bersama baju melayu lengkap dan juga baju kurung, so inilah gambar raya kami sekeluarga di Adelaide.
 
So balik rumah, masing-masing kelaparan nak makan juadah pagi raya, bergegas siapkan semuanya then siapkan Danish nak ke sekolah juga. Yer, kebetulan pula sekolah Danish ada sessi school photo on that day so terpaksa juga pergi sekolah. After all pun tak ada apa yang nak dibuat pun.
 
Meja makan yang baru dibeli untuk menyambut keluarga besar kami ini, dah alang-alang nak datang beli set meja 6 orang then boleh terus angkat bawa balik ke Malaysia nanti, senanglah tak perlu nak beli yang lain di Malaysia, banyak juga perancangan yang nak dibuat di Malaysia nanti ni.
 

No comments:

Post a Comment