Nuffnang Ad

Friday 8 November 2013

Electrical goods

We all ada juga membeli beberapa barang electric untuk dibawa balik Malaysia, bukannya Malaysia tak ada tapi fikir bila balik Malaysia nanti tak perlu sibuk-sibuk nak beli dah, so ada duit lebih, belilah barang rumah..itu yang penting.


Kagum kejap dengan pekerja The Good Guys ni, angkat barang yang berat sorang-sorang aje, tak perlu sampai 2-3 co-workers.

Antara barang electrical yang we all beli untuk digunakan di Malaysia. Beli dah lama, tapi simpan dulu di gudang cos tak muat nak letakkan dalam garage, so bila seminggu nak balik, baru we all minta hantarkan ke rumah.
 
As for Daddy Jack, dia tak pikir apa dah, TV la menjadi antara barang yang nak dibawa baliknya. Bila pi Harvey Norman atau The Good Guys, sure section TV yang diterpa dulu.
 
Last minute, TV yang dipesan ada problem, out of stock tapi we all dapat set yang baru release, cuma tambah sikit ajelah dalam a few hundreds only. Oh !! sangat beruntung dah kat situ. Sampai sekarang, TV itu masih tersimpan lagi di dalam kotak, tahun depan lah baru nak dirasmikan penggunaannya.
 

No comments:

Post a Comment