Nuffnang Ad

Monday 4 November 2013

Trial game

Minat yang tak dapat dibendung lagi, dah puas bercuti dari training dan sesi main bola so kembali bermula sessi itu di Malaysia. Since barang dalam kotak tak tahu mana letaknya segala boot, shinpad semua so beli baru ajelah semua, malas nak pikir mana letaknya. Lepas kerja, angkut the boys ke KLCC, itu yang paling dekat dengan rumah, so terus beli then makan sekali cos esoknya pagi-pagi nak kena bangun untuk trial session pulak.

We all puas mencari kelab-kelab atau soccer school yang bersesuaian dengan Danish dan juga Ryan tapi masing-masing ada pro and cons nya. Daddy Jack kalau boleh nak hantar 2-2 sekali instead of Danish aje. Kebanyakan club hanya mempunya pasukan U12 sahaja, so bila ditimbang tara dan disyorkan beberapa kawan yang dikenali secara online we all memilih The Goal Academy untuk sesi percubaan dulu.

Untuk trial kali ini, bermain secara indoor, tapi bila dah jadi one of the team member, boleh pilih samada nak main di indoor atau outdoor.

As for Ryan, just ada indoor sahaja, and for Danish we all nak dia biasakan main outdoor di Malaysia ini. Alhamdulillah, both of them diterima masuk ke The Goal Academy bermula Sabtu ini. Ryan bermula di sessi pagi dan Danish bermual di sessi petang. 2-2 venuenya berbeza sedikit, tapi okay ajelah, bolehlah lepak mana-mana dulu sementara nak tunggu  settle.

1 comment:

  1. bestnya ada anak lelaki boleh main bola sepak yer :) bila nak dapat boy sorang jaa pun ok lah..hehehe

    ReplyDelete