Nuffnang Ad

Tuesday 12 August 2014

Bangsar Shopping Centre

Rasanya inilah last entry pasal persiapan raya, lepas ni tak ada dah. 4 hari sebelum nak raya, temankan Ibu yang nak membuat persiapan raya juga, kali ni we all berdua aje yang pergi ke Bangsar Shopping Centre. Kebetulan Ibu pun ada misi nak mencari barang kat sini so ikutlah sekejap. Singgah Bilwanis untuk melihat kain-kain yang cantik-cantik semuanya.

Misi mencari coklat untuk hari raya di Patchi ni hah tujuan sebenarnya. Berbagai-bagai jenis gubahan coklat disediakan, pilih aje mana yang berkenan.

First time menjejakkan kaki ke Jason Food Hall ni, oh my bestnya barang-barang groceries dia. Kebanyakan barang yang diimport.  Masuk ke bahagian daging, wow !! banyaknya pilihan dari daging ayam, lembu serta lamb samada yang mentah, yang sudah dimarinate ataupun yang telahpun dimasak. Haruslah berkunjung ke sini lagi.

 Teringin nak buat mini taman macam ni kat depan rumah, rasa damai aje.

Sebelum balik rumah untuk sesi berbuka puasa, sempatlah singgah MYIPO untuk melihat Ayah menyerahkan bubur lambuk untuk kakitangan MYIPO serta oranramai yang lain.

Dah lama jatuh cinta dengan cookies ni, namanya Koffee Kisses, pernah makan dulu di office lama lepas tu tak tahu mana nak beli until terjumpa di sebuah butik di BSC ni, so tawakal la rasanya sedap dah ini memang kuih yang I nak sanbat makan tu.

Oh, memang betullah ini kuih yang I cari-cari selama ini, Koffee Kisses. Memang sedap sangat sampaikan beli 4 bekas walaupun harganya RM42 satu bekas. Memang rupanya bila diselidik harga kuih ini memang mahal, paling murah jumpa satu bekas RM39. So tahun depan, tahu dah mana stok kuih raya yang sedap boleh I beli lagi.
 

6 comments:

  1. Mahalnya biskut tu... tp kalau sedap memang berbaloi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang mahal, sedap sangat-sangat sampai terpejam-pejam mata memakannya

      Delete
  2. Assalamualaikum. Kalau boleh share kat butik mana boleh dapat biskut coffee kisses di BSC tu. Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaikumsalam
      Saya pun tak ingatlan nama butik tu tapi tahu tempatnya, Nanti if pergi di BSC lagi saya beritahu yer

      Delete
  3. You dah ingat nama kedai? I cari lama dah.. Rindu sgt2.. Pls pls..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Xeyra, Sabtu lepas saya jumpa kuih ni di KLCC, di bahagian jual-jual depan main stage tu, rasa memang sama macam kedia di BSC tu, nanti dah jumpa bgtahu ehhh

      Delete