Nuffnang Ad

Tuesday 14 October 2014

Happy Birthday, Rayyan Irfan

Semalam sorang lagi anak bujang saya bertambah umurnya, Muhammad Rayyan Irfan yang ke 6 tahun. Sedar tak sedar tahun depan akan melangkah ke alam persekolahan. Selalunya we all akan buat majlis harijadinya dengan mengajak kawan-kawan terdekat ataupun saudara-mara beberapa lepas tarikh birthday tapi kali ni kena tunda sikit cos bulan 10 ni biasanya bulan exam untuk sekolah rendah so kesian jugalah pada kawan-kawan yang ada anak-anak yang bersekolah untuk revision kan. Kita tunda ke bulan November yer Ryan.

Hadiah teristimewa buat Ryan dan juga Danish pada Jumaat lepas, sesi meet and greet the Wrestler di Stadium Putra Bukit Jalil. I tak masuk cos penganjur hanya memberikan 3 keping special pass aje kepada mereka so Daddy Jack yang menemankan mereka masuk dalam.. Update about WWE kemudia yer. Anyway....

Here we are together, celebrating another year, Woo Hoo! Happy birthday wishes, cake, and songs just for you. May you have a very 6-cessful birthday party with lots of cool stuff just for you. You are now another year older and a year cooler! Have a lot of fun on your special b-day. Happy 6th Birthday, Kerinting !

1 comment:

  1. Assalam gina,
    hug n kisses for ryan
    epy b'day
    semoa Allah sentiasa merahmati hidup ryan.....amin

    ReplyDelete