Nuffnang Ad

Saturday 7 May 2016

MSSD dan satay sedap

Danish terpilih mewakili sekolah untuk acara padang bagi acara MSSD Olahraga. Ini pertama kali Danish mewakili sekolahnya masa cuti sekolah seminggu tu kena pergi Stadium UIA untuk training. Dah nak beli kasut spike apa semua sekali semua kejohanan MSSD ditunda cos cuaca yang sangat panas melampau. Entah macamana, ada sekali tu terlepas untuk adakan juga acara padang. Tapi Danish tak pergi untuk ke peringkat suku akhir sebabnya pihak PPD sekali lagi membatalkan terus penyertaan sebab cuaca.

We all berdua sampai ambil cuti sebab nak tengok Danish berlari di Stadium MSN Wangsa Maju. Ramai juga yang datang dari seluruh Gombak, masing-masing dengan strategi dan juga semangat ingin menang. Sementara menunggu giliran Danish berlari, lepak la kejap makan breakfast dulu.

Malam lepas Maghrib keluar balik untuk makan malam, kali ni nak mencuba gerai baru. Kalau dalam Hungrygowhere, teah menyenaraikan tempat ini antara yang sedap.

Mencuba makan satay Zaini di Jalan Kolam Air, berdekatan dengan restoran Menate dan juga Warung Kak Jah yang we all selalu breakfast tu.

Memang betullah sedap satay nya. No wonderlah tersenarai dalam website antara satay yang tersedap di sekitar Ampang ni. Nanti akan serbu lagi.

No comments:

Post a Comment