Nuffnang Ad

Wednesday 21 April 2010

The Toy Factory

Sabtu lepas merupakan hari berjalan-jalan sampai penat...kenapa ? We all berjalan dari pagi sampai ke malam..YES !!!! I thought cuma separuh hari sahaja tapi rupanya, seharian. We all pergi dengan 3 keluarga. Tempat pertama adalah The Toy Factory.
Kat Toy Factory nie ada rocking horse yang terbesar di dunia. Besar sangat sampai macam gerun tengoknya. Boleh naik sampai kat bahagian kepala die untuk melihat kawasan sekitar. I gayat..so taknak ambik risiko.

Anak-anak dari 3 keluarga yang mengikuti rombongan nie. Kawan-kawan baru Danish. Tak ada pun yang sebaya dengan die. Tak kisahlah, janji ada kawan. Kebetulan pulak, sekolah tgh cuti, so muka masing-masing ceria aje dapat berjalan.

Actually Toy Factory nie menjual alat-alat permainan daripada kayu. Harganya agak mahal sikit tapi very creative. Tak ada tempat lain yang menjual toys nie hanya kat sini aje.



Semua souvenir ada ciri-ciri berunsurkan kuda. Tempat nie sebenarnya milik peribadi, tak ada si punyai oleh mana-mana anak syarikat.

Koala bear yang sering dapat bila ada meber-member melawat Australia, so sekarang turn kiter pulak memberi orang lain. To me, lambat lagilah nak membeli sebab tak tahu nak balik Malaysia bila.

Macam-macam saiz dan bentuk koala bear untuk cendemata


Danish so excited dapat pegi tempat toys, so we all berusaha memujuk agar tak membeli apa-apa sebabnya akan datang lain kali. Untuk kali pertama nie, hanya usha-usha apa-apa yang patut la.


Kak Shidah yang banyak membantu dari mula kami sampai. Tak terbalas jasa mu, kak

Hanya Daddy Jack and Danish the Menace aje yang berani untuk naik sampai ke puncaknya.







Me and Ryan the Lion hanya setia menanti di bawah ajelah

Sempat bergambar sekeluarga di sini

No comments:

Post a Comment