Nuffnang Ad

Thursday, 15 April 2010

2 beradik yang panjang akalnya

Semenjang berada di Aussie nie, bebeudak berdua nie kesian, tak ada kawan so bermain la mereka 2 beradik. Si abang dah besar so cara main mcm agak kasar sikit, adiknya pun tak kisah. dah berapa kali terjatuh kena langgar ngan abang pun tak kisah.

Tapi Ryan the Lion tetap mcm di Malaysia, suka memanjat. Ada satu ketika sampai macam nie...melekat bawah meja semata-mata nak panjat kerusi.

Tiap-tiap pagi, aktivitinya bermula dengan ini. Memanjat tingkap sambil melihat arah jalan. Sambil berjanji-janji kecil. Tak percaya, tgklah video nie.

video

2 comments:

  1. leh tahan lasak ye ryan..tu tanda budak bijak..hehehehe

    ReplyDelete
  2. muka ryan mcm nk nngis je tersekat bwh meja..heheh..;D

    ReplyDelete