Nuffnang Ad

Wednesday 21 April 2010

Wildlife Park

Di Toy Factory nie jugak, ada macam Mini Zoo la..its free of charge. Cuma bayar hanya sebungkus makanan untuk diberikan kepada haiwan dengan harga $2 sahaja.

First time bersua muka dengan kanggaro. Kat Mini Zoo nie, haiwan-haiwan dibiarkan bebas, tak ada yang diletakkan dalam kurungan except burung-burung.

Ryan the Lion takut-takut sikit nak pegang kanggaro tu. Geli tapak tangan nie bila die die menjilatkan lidah die untuk ambik makanan. Ada 2 ekor kanggaru kat sini.



Danish the Menace pun siap terjerit-jerit lagi sebab ketakutan. Malu la..maybe sebab nie first time gamaknya, so mcm tak biasa. Tak aperlah, lain kali boleh peluk binatang-binatang nie semua yer.

Ryan the Lion dah okay sikitlah ngan kanggaru tapi sibuk nak pegang ekor die. Orang kat sini cakap, itu adalah pantang pada kanggaru, silap-silap boleh kena tendang.


Binatang yang tak tahu nama nie, bulu die rasa macam karpet tau..lembut sangat.





Tak tahulah apa nama binatang nie tapi semua binatang-binatang kat sini mmg jinak dengan orang. Selain kanggaru dan binatang tak tahu nama itu, ada jugak itik, merak, pony, burung-burung malahan angsa un ada jugak. Dah lama tak dengar suara angsa yang bising tu...hehehehehe.

3 comments:

  1. tersangat jakun la bila tgk gam ba kat sini

    ReplyDelete
  2. Kak Gina,

    Yang binatang berbulu tak tau nama tu rasenye Illama. Kot.

    ;p

    Miss you.
    Miss Australia...
    :'(

    ReplyDelete