Nuffnang Ad

Sunday 17 October 2010

Biru mata hitamku

Biru sungguh air laut di Glenelg nie..like tajuk entry, biru mata hitam ku..rasa tenang sekejap.

Dengan matahari yang sangat cerah, ramai orang berduyun-duyun keluar, memanaskan badan dan juga berjalan-jalan di tepi pantai.

Merata-rata tempat,penuh dengan oarang yang ramai keluar untuk berjalan-jalan, merehatkan fikiran di sini. Bukan senang nak dapatkan cuaca yang cantik ini.

Kat Glenelg nie pun ada jetty, tapi kat sini penuh dengan orang berjalan-jalan meyusuri pantai melaui jeti nie.

Ada yang bercengkerama di tepi pantai juga

Tak ketinggalan membawa haiwan peliharaan untuk bermain-main di tepi pantai..ini agak menakutkan juga since binatang ini amatlah dilarang sama sekali, takut jugak kalau-kalau die pi kat anak-anak kiter.


Kat sini ada yang mandi manda berbanding dengan Semaphore Beach..maybe waktu tu, airnya agak sejuk berbanding dengan cuaca waktu ini.

Tak ketinggalan ada juga yang berjemur, untuk menggelpkan kulit mereka yang cerah. Like, minah nie, rasanya adalah lebih 3 jam, duduk bawah matahari. We all nie, siap duduk bawah jeti lagi sebab macam tak tahan panas, nie pulak sanggup berjemur.

The mat-mat and inah-minah salleh punyalah sukakan matahari, sampaikan tghari buta, sanggup melepak kat tgh panas macam nie. We all nie, siap cari tempat teduh lagi. Ada tu, tak pakai baju pun, selamba ajer berjalan-jalan dengan bikini and also short die.

Tengok tu, siap boleh baring-baring lagi, kan..

Pemandangan di Jetty Road masa on the way nak balik..we all tak berkesempatan nak jalan-jalan kat sini sebabnya masinh-masing especially the kids dah letih, bermain di pantai, lagipun nak siap untuk ke sekolah, badan pun tak bolehlah letih-letih sangat.

Jala-jalan ternampak pulak Baskin Robbins....memang sedap tapi malas pulak nak ke seberang jalan untuk membelinya.

Ehhh? Bila la pulak Daddy Jack ada bukak restoran nie ? Hahahahahha

4 comments:

  1. bila g sini lagi..makanla aiskrim copenhagen..the best in glenelg :D

    ReplyDelete
  2. gina, thanks yer bagi info pasal bbq set tu, liza tgh carik online mana2 yg boleh delvier kan

    ReplyDelete
  3. Cantik2 shot Gina. Nampak sangat clear gambar tu. Panas ek..

    ReplyDelete
  4. diaorg mmg suka ka matahari kot. kulit putih nak digelapkan..kiter yang kat mesia ni nak putih kan kulit..hiihi...terbalik

    yang bawak haiwan tu mcam tak sesuai lak kan.

    ReplyDelete