Nuffnang Ad

Tuesday 22 May 2012

Nyaman sikit kepala


Minggu lepas, after dah berkali-kali suruh dan kerah..akhirnya Daddy Jack mengalah juga untuk mengunting rambutnya yang dah semakin panjang. So he made an appoinment with the hairdresser sekali dengan I juga. Iskhhh, buat apanya, rambut I elok lagi. Katanya segan, so nak suruh teman sekali.

We all made appoinment waktu Danish dah ke sekolah, dalam pukul 11am macam tu so kena bawa Ryan ajela, taklah mengaruk sangat kat kedai gunting nanti. Sampai-aje, mmg tak ada orang so layanan adalah superb. Siap ada menu makanan dan minuman yang kita nak lagi so I juat ambil egg andwich and hot coffee la, kan. Itu aje yang nampak boleh makan. Tak tahan, dalam menu siap ada spaghetti lagi. Itu sure untuk treatment yang lama memakan masa berjam-jam. The deco is so nice, tenang la sikit. Susun atur pun cantik nampak.

Since dah tak ada orang, we have our own hairdresser. Semua dibuat serentak. First sekali shampoo time.. Ohhhh sungguh enak kepala ini dibelai. Dah lama tak kena belai mcm nie. Tapi yang tak tahan kerusi untuk shampoo nie siap blh massage badan sekali. Terasa mata pun mcm nak lelap aje, kan. Ryan pun heran gamaknya tengok me and Daddy Jack kena shampoo rambut dengan orang lain.

So, my hairdresser is Cheryl. Dah 17 tahun terlibat dalam this industry. Tangannya memang cekap, and she suggested me the nice haircut and I love it sangat-sangat.

Cheryl yang berambut blonde tu while the next to her is Lina, Daddy Jack's hairdresser.

Okay, tak sampai sejam pun kat situ, so balik after that Daddy Jack sambung ke uni balik.

Hah, kan nampak kemas sikit bila berambut pendek nie, tambah pulak dah nak winter nie..mandi pun boleh kira dengan jari ajelan sebab tak tahan sejuk.

No comments:

Post a Comment