Nuffnang Ad

Thursday 21 June 2012

Danish 7th Magnificient Bithday Bash-The Game

After majlis doa selamat selesai, Daddy Jack cepat-cepat nak siapkan venue untuk birthday party pulak. Kali ni buat dirumah ajelah sebab ada kawasan sikit dibelakang rumah. Masa Ryan dulu mmg kena buat kat park sebab belekang rumah lama mmg tak ada kawasan langsung.

The children pun dah makin ramai yang datang so kena kumpulkan untuk memulakan game yang telah disediakan oleh Daddy Jack dulu.

Daddy Jack planned all the games untuk the children., I memang tak tahu apa jenis game yang disediakan pun. As usual, tema untuk majlis birthday Danish nie adalah bolasepak. Dah berapa kali guna tema yang sama, tapi decoration and makanan aje yang berbeza.

Untuk pemenag acara-acara tu, Daddy Jack siap sediakan medal untuk pemenang. We all tak sempat nak sediakan stage aje, benda tu dah ada sebenarnya tapi tak sempat nak siapkan on time sebab tak cukup kaki tangan untuk menyiapkan semuanya dalam suatu masa, kan.

All the games involved soccer. Like this one, I think Dribble Scribble.

Ryan pun tak mahu ketinggalan. Die pun turut sama sibuk. Baju jersey yang Ryan and Danish pakai nie, we all sempat jugaklah beli direct from UK, after tengok di Adelaide macam tak keluarkan jersey for Euro 2012. We all satu family support England for Euro, bukan Euro sahaja malahan World Cup juga. Memang tak pernah sokong team lain pun.

Not only boys malahan the girls pun ada skill main bola sepak nie juga.

Then we have Pick up the Team game. Papan bola tu Daddy Jack yang buat sendiri. Dia tu ada aje ideanya untuk majlis ini.

Gol tu we all puas cari di Target ataupun Toys R Us, tapi tak jumpa. Kebetulan we all mmg dah ada 2 set gol ni di Malaysia, beli di Mothercare so terpaksalah minta family di Malaysia untuk kirimkan 2 minggu before majlis. Dalam hati takut tak sempat aje sampai, dah pikirkan alternatif lain but Alhamdulillah, dalam masa 4 harti aje dah sampai pun.

No comments:

Post a Comment