Nuffnang Ad

Thursday 19 July 2012

Selamat datang, new family

Penantian keluarga baru yang nak datang ke Adelaide ini telahpun tamat. Dulu selalu terpikir ada tak lagi keluarga yang nak datang Adelaide nie, asyik yang balik aje, yang datangnya macam tak ada. Sekali bila adapt berita ada dua keluarga sekaligus nak datang Adelaide nie..Alhamdulillah.

Keluarga yang baru seminggu sampai di Adelaide, keluarga Zuhairi and Ummi bersama-sama 3 anak mereka. Mereka menetap sementara dengan kami sekeluarga and Alhamdulillah, dah dapatkan rumah selang 10 buah rumah dari rumah kami. Ni jiran terdekat kami, lepas ni tak ada lah nak boring-boring duduk rumah dah, ada lah tempat nak melepak and bawa anak-anak main pulak.

Semalam ,satu keluarga lagi sampai, Isabella dan Sham dan juga 2 orang anak mereka. I sempat bertemu dua keluarga ini di Malaysia masa we all balik 2 minggu lepas. Seronoknya ada kawan and family baru. Tak terasa la sedih bila kawan yang lama balik, ada yang ganti tempat mereka.

3 comments:

  1. baru kty ingat..bila baca entry gina.
    adik sepupu kty perempuan..ada belajar kat adelaide, tp lor ni dia ada malaysia, sbb paksu kty sakit kuat..dan baru2 ni meninggal dunia, adik sepupu kty , sabtu ni balik adelaide semula.

    ReplyDelete
  2. Salam Gina
    selamat berpuasa buat Gina sekeluarga. wah bestnya ada jiran baru taklah sunyi kan. :)

    ReplyDelete
  3. kami pulak merindu Is kat sini..lama lagi laa dpt jumpa diorang. kim salam kat diorang yer :)

    ReplyDelete