Nuffnang Ad

Tuesday 27 August 2013

Jom jalan ke City, pulak

Lepas dah settle urusan open house, the next day semua bergerak pergi City untuk melawat the famous Rundle Mall. We all bergerak awal untuk dapatkan parking di South Terrace then senang naik tram aje, kang kalau parking kat UPark mahal pulak sebab tahu sure lama punya lepak kat City ni.

Alhamdulillah, tak susah mencari parking untuk 2 kereta, so tak mau lengahkan masa cos during the weekend City tutup pukul 5, benci sungguh.


We all tak ada apa-apa pun nak cari ke City ni, just bawa Ayah Ibu dan juga the whole family jalan-jalan sini aje. Lagipun we all duduk sini, if ada benda nak beli boleh aje datang bila-bila, kan.

As usual, bila weekend sure ada performance kat Rundle Mall ni. Selalunya ada buskers aje and some performance yang lain juga.

My rockstar yang bergaya habis dengan leather jacket dan juga kasut converse

My kerinting ni takut mulanya tengok orang setinggi tu, so hanya memandang dari jauh ajelah. Pastu dah lama sikit baru memberanikan diri untuk pergi dekat sikit.

Hannan la yang pujuk Danish suruh beli kasut AirJordan ni, Danish dah beli on malam raya tu cumanya tak terpikir pulak nak belikan untuk Ryan juga.

Mujurlah ada saiznya dan juga yang sama design dengan Danish punya, bersabarlah dengan budak-budak yang memakai kasut berwarna putih ni, takut kotor aje.

My champs...bergaya habis masing-masing dengan baju raya yang di bawa dari Malaysia.

Bila dah tengahari, masing-masing dah lapar so tempat utama yang serbu adalah di Swinging Bowl la, senang makan nasi terus aje. Danish and Ryan sukalah makan tempat favourite. Mujur tak ramai orang, sebab kami sekeluarga ajepun dah cukup kecoh.

Tak cukup dengan kasut untuk berjalan, sempat juga nak beli boot bola dengan duit raya yang diberikan. Aishhh, ingatkan nak bawa balik Malaysia kasut ni rupanya nak pakai bila ada game kat sini. Bertambahlah tugas Mummy nak kena basuh lagi 2 extra boots ni. Sigh !!
 

2 comments:

  1. bergaya sungguh si keriting comel tu. geram tengok pipi rasa macam nak cubit2 je hahaha

    ReplyDelete
  2. sama mcm abg fir.asik boot bola je belinya ..

    ReplyDelete