Nuffnang Ad

Monday 30 September 2013

Ryan's last day of soccer game

I missed being a soccer mom, really. Tak berkesempatan lagi nak mencarikan kelas bola sepak untuk Danish dan juga Ryan, banyak benda yang perlu diselesaikan walaupun dah 2 minggu berada di Malaysia.

Alhamdulillah, sempat jugaklah Danish dan Ryan menamatkan sesi latihan bola sepak bersama Campbelltown City Soccer Club untuk tahun 2013. Supposed on 22 September lepas ada Gala Day dimana semua players berhimpun and mendapat medal dan juga trophy from the Club but since we all dah balik so we all decided untuk buat awal sikit dari pemain-pemain yang lain.

Since tak sempat tunggu on 22/9, so kenalah jadi antara yang terawal untuk turunkan sign diatas kad untuk Coachnya.

Mujurlah last game ini waktu Danish and Ryan agak renggang sikit, selalunya beza hanya dalam 30 minit aje tapi kali ni dalam sejam, lagipun Ryan main di home ground while Danish bermain di Klemzig.
 


We had a small celebration for the team members, tak sempat nak buat apa-apa dah, just beli cake ajelah.

Early trophy presentation for Ryan from his Coach, Jon Franzin

Ryan with his teammate; Lucas, Jon, Ryan, Coach Jon Franzin, Damien, Luca and Antonio

We wait for another weeks and then kita gi free trial at a few local clubs yang I nak nampak okaylah sikit kat KL area ni. Lagipun all the soccer kits masih dalam kontena lagi, esp the boot and also shinpad, malas pulak nak beli yang lain.
 

1 comment:

  1. rasa mcm rigid banyak ye tinggalkan Adelaide ye kak.. Xpela hujan batu skalipun xkan sama dgn Negara kita sndiri. Akak x cerita pun pasal shawl harimau Malaya yg coach tu pakai??

    ReplyDelete