Nuffnang Ad

Wednesday 16 March 2016

Johnny Rockets

Kita orang ni memang tak ada la tempat lain nak melepak kalau hujung minggu, tak KLCC atau IKEA, itu ajelah tempat yang biasa we all pergi sebab senang nak parking dan juga cari barang sebab dah biasa.

Tapi kali ni we all parking aje kat KLCC pastu berjalan ke Avenue K, saja aje mencuba tempat lain pula. Dah pusing-pusing terasa pula nak makan di Johnny Rockets.

Not so bad la the burger, nak habiskan pun kena kunyah perlahan-lahan agar dapat telah semua. Kalau makan gopoh-gopoh tu yang rasa macam nak muntah tu.

On the way balik, singgah Intermark kejap sambil singgah Jaya Grocer nak membeli beberapa keperluan. Masuk JG ni terasa macam berada di oversea pulak cos banyak barang yang diimport disini. But hati-hati membeli, always check the label dulu ya takut ada bahan-bahan yang kita tak bleh makan.

Memang melekakan bila berada di setiap aisle ni, semua nak belek-belek then nak beli aje. I memang tak boleh tahan bila lalu section sos, baking, cheese dan juga organic items, Semua nampak sedap-sedap dan nak dibeli tapi rega, masyallah telan air liur ajelah. Kalau beli pun pikir mana yang perlu aje, tak perlu tunggu la bila rasa sesuai nak belinya.

No comments:

Post a Comment