Nuffnang Ad

Sunday 13 March 2016

Post events

Sabtu lepas we all mendapat 2 undangan ke majlis yang berbeza. Birthday party and fashion show. So pagi-pagi tu kena hantar Ryan pergi training dulu then balik training singgah makan breakfast dulu.

Dalam pukul 11, dengan cuaca ya ampun punya panas ke Desa Water Park di Seri Petaling. Inilah pertama kali we all menjejakkan kaki ke sini. Selama ni tengok aje di tepi highway Sungai Besi tu tapi memang tak pernah nak singgah.

Tak plan pun tunggu sampai habis majlis, ingatkan nak drop Danish aje tapi dah Ryan pun dapat undangan so kenalah we all tunggu juga sampai habis majlisnya.

Happy 10th Birthday, Nicolas. He is one of Danish's soccermate di KLFA. Mix Melayu and German. Hebat bermain bola. bila I temankan Danish, selalulah bersembang dengan maknya yang memang peramah dan baik orangnya.

Dah settle birthday party, bergegas pula ke fashion show yang dikendalikan oleh my sister Didi yang mempunyai jenamanya sendiri Audadi. Didi membuat koleksi ready ro wearnya yang dikeluarkan diatas labelnya sendiri.

Ramai tetamu yang hadir, tapi masa we all sampai dah selesai dah shownya.

Sesiapa yang berminat boleh layari FB/Instagram audadiamani untuk melihat banyak baju dan juga kasut yang dibuat sendiri oleh adik I. Tempahan pun dibuka juga. Not only that, adik I ni juga membuat private class kepada mereka yang berminat untuk menjahit.

No comments:

Post a Comment