Nuffnang Ad

Monday 27 June 2016

Bangkok story Part 3

Hari ke-2 tournament pun kena bergerak awal walaupun game bermula pukul 11am cos ada team lain yang start awal so kenalah gerak sama-sama. So ini antara teammates Danish and Ryan yang sama-sama menetap di hotel yang sama, ada anak German, Australia + Kelantan, 2 anak Malaysia dan seorang British. 

 Pagi-pagi sampai haruslah serbu coffee station dulu, kasi warm up sikit.

Team U12 Group B bersama Coach mereka, Coach Filippe.

Ohh hari ni special sikit, ada pulut mangga. Ini pun last, kena top up tunggu dekat 1 jam so kita makan ini dululah, tak cukup  kita beli lagi.

Team U8 perlu berdepan dengan penalty yang membuatkan team ini kecundang bagi tahun ini. Nampak gayanya tiada harapan untuk dapat tempat la kali ini.

Sedih dia bila team dah kalah, tak dapat pingat macam tahun lepas. Kita cuba lagi tahun depan, ya. Jangan sedih-sedih. Kita main bukan untuk menang, tapi semangat kesukanan itu yang penting.

Team U12 Group B pun tiada harapan tahun ini untuk memenangi sebarang medal. Tak apa, kita cuba untuk Borneo Cup in September nanti. Kita kasi Juara tahun ini, ya.

Mak aii, nama kedai. Seram dibuatnya padahal kedai menjual accessories wanita aje tapi nama kedai tu agak meraguka sungguh, takut orang ingat Kelab bogel pulak, kan.

Walaupun tidak mendapat sebarang pingat, but they still boleh goofing around lagi. Okaylah tu, tak ada drama-drama kan. Main bola pun untuk seronok aje.

Malam kita pun berjalan-jalan untuk mencari makan. Naik tuk-tuk la cos masing-masing tak larat dah nak berjalan lagi after berpanas di padang seharian.

1 comment: