Nuffnang Ad

Tuesday 6 December 2016

Shop till drop

Hujung minggu keluar berjalan-jalan menyukat KL. Keluar seawal pagi, lebih kurang pukul 10 cos tak nak sesak cari parking. 

Kali ni pergi Pavillion pulak, asyik KLCC aje so kadang kedai yang yang ada di Pavi tak ada di KLCC. Dah sampai, round 2 level terus perut minta diisi. Mula-mula nak ke Madam Kwans tapi KLCC pun ada so kita lepak Serai ajelah makan.

Makanan pun lebih kurang sama macam di Madam Kwan juga, cumanya lebih banyak pilihan sikit. Orang pun belum ramai lagi so cepatlah dapat makanan yang diminta.

Tapi pencuci mulut nya memang tak boleh lawan Madam Kwans, Banana Frittersnya lagi mengancam tapi not so bad after all kan. sedap la jugak.

Menyinggah Victoris's Secret kejap, nak beli body lotion and perfume yang dah nak habis tu. Ada pulak sale so angkut a few items jugak disini yang pasti entah bila nak memakainya.

Banyak betul pokestop Pokemon area Bukit Bintang ni, we all kejap-kejap berhenti mencari Pokemon. Danish yang tolong carikan, I tak kuasa lah.

Then keluar berjalan kaki pula ke Uniqlo seberang jalan tu, antara yang terbesar juga di KL ni. Selalu lalu aje, tak menyinggah pun tapi disebabkan Daddy Jack nak mencari beberapa baju kerja so kenalah singgah kejap.

Mencari seluar kerja di Uniqlo, after dah tak jumpa yang berkenan di KLCC

Dah jumpa yang berkenan, angkut banyak-banyak so tak perlu nak ke sini lagi nanti.

Then ke Lot 10 pula, mencari baju kerja di Zara Men dan juga H&M, we all ikutkan aje, asalkan ada habuan masing-masing. Besar sungguh H&M di Lot 10 ni, banyak sangat pilihan dari lelaki, perempuan malahan kanak-kanak juga.

The boys pilihan nak beli underway and pyjamas disini, itupun masing-masing nak bertekak pilih yang masing-masing punya, dah tak nak ikut pilihan kita dah.

Lain kali la kita datang sini borang baju untuk anak-anak pulak, baju masih ada lagi mana yang muat tu. Tunggu nak raya la kita pi shopping lagi cari baju-baju pulak.

Seharian rupanya berjalan. Tahu-tahu keluar kedai dah malam. So patah balik ke Paviliion, entah berapa la kena bayar parking ni tapi sebelum balik, menyinggah la makan malam dulu, nanti balik senang terus tidur aje, so tak perlu nak sibuk masak-masak lagi.

No comments:

Post a Comment