Nuffnang Ad

Saturday 18 February 2017

Johor Causeway Tournament - Day 02

Bangun seawal pagi cos we all nak masuk Singapore for JB-Singapore Causeway Tournament. We all masuk dengan kereta while other players masuk dengan bas. So takut jem di imigresen so cepat-cepat bersiap and terus nak pergi aje walaupun game pukul 3pm. Sebelum pergi, breakfast dulu di hotel, makan sekenyang-kenyang yang boleh.

Make it full, takut nanti kelaparan dalam kereta menuju ke tempat perlawanan. Breakfast di Quality Hotel not so bad, banyak juga pilihannya.

Sampai, masing-masing dah excited nak bermain dalam cage. Agak pelik sikit padangnya cos dah terkepung macam dalam sangkat aje nampak.

Geng parents selalunya akan menyediakan macam-macam kelengkapan untuk anak-anak, pisang untuk yang nak menambahkan tenaga, air mineral memang kena banyak dan juga tuala basah untuk kelegaan lepas bermain.

Team U11 FCKL, tahun ni ada yang dah pergi U14 and mostly masih stay dengan U12. Seronok bersama mereka ini, even the parents pun dah kenal malahan tiap kali habis game sure akan melepak sama-sama.

Dinner makan pizza aje, malas dah sebab badan pun dah keletihan dah. Esoknya pun ada game juga tapi di JB aje.

No comments:

Post a Comment