Nuffnang Ad

Sunday 26 March 2017

Lot 10

Hari Sabtu adalah hari taining bola. Dah berada di padang seawal jam 830am walhal training start pukul 9am. Kalau ada aktiviti di sekolah memang tak pergilah tapi since cuti sekolah ni so bolehlah pergi.

Dah lama tak pergi Lot 10, last pergi tahun lepas, itupun masa I ada company dinner di Parkroyal Hotel so sementara menanti malam, sempat la berjalan-jalan di Lot 10. Jauh beza betul Lot 10 dulu dengan sekarang. Daddy Jack dengan the boys suka sangat la dapat ke sini sebab ada satu level tu kedai sukan semua.

Daddy Jack as usual la, kalau ke Lot 10, sure menyinggah Zara Men mencari baju kerja. Untunglah badan maintain aje, senang nak cari saiz baju yang memang ngam aje.

Now, semua outlet Nike or Adidas dah stop penjualan boot bola. Now TFC yang ambil alih, tapi still boot bola untuk youth size tak dibawa masuk Malaysia, kenalah order from oversea juga. Walaupun Al-Ikhsan ada jual, tapi selalunya dah off season.

Since I buat workout, kenalah juga ambil something untuk jaga my muscle daripada tegangan ataupun menguatkan muscle sikit sebab dah bersenam ni.

Now, we all dah ada port baru kalau nak makan Nasi Arab, di Saba' Restoran, Jelatik. Daddy Jack yang gemar makan nasi arab, I tak berapa sangat makan tapi boleh la juga makan. Bukan tak makan langsung.

1 comment: