Nuffnang Ad

Sunday 19 March 2017

Pavi kita

Hujung minggu kita pun menyukat jalan ajelah kerja anak beranak ni. Walaupun cuti sekolah, tapi we all tak pergi ke mana-mana pun cos Danish busy dengan extra class bermula Isnin sampailah Khamis dari pukul 830am hingga pukul 4pm. Sampai Pavillion, terus pergi makan dulu cos kelaparan dah semuanya, so menuju la kita me Madam Kwan's ajelah.

Semenjak JD Sport dah dibuka di Pavillion, rajin la pulak Daddy Jack ke sini, ada aje nak mencari kat sini, tapi tak membeli pun.

Dulu masa my inlwas ke UK, selalu lah Daddy Jack memesan jersi dan juga barangan sukan kat kedai ni, tapi kat sini lebih banyak jual kasut sukan instead of jersi bola.

Memang banyak pilihan disini, tapi sesaknya dengan ramai orang sampai pening nak belek semua kasut yang ada.

Baju sukan pun ada banyak, samada yang suit ataupun by pieces, rambang mata betul nak memilih.

Banyak pula pilihan kasut sekolah the biys kat sini, ada Nike Air dan juga Jordan, tapi harga tahap ratus-ratus. tak payah la, pakai aje kasut Bata tu, murah dan selesa jugak.

Entah bilalah nak mencuba koleksi Stella ni, ada masanya design baju mcm tak masuk akal aje especially yang bertudung ni.

Dapat menyinggah kedai LEGO, seronok la 2 beranak ni. Tahu aje apa yang latest keluar, mana koleksi yang belum ada lagi. Haishhh, sampai dah hafal dah semua koleksi masing-masing. Layankan ajelah.

No comments:

Post a Comment