Nuffnang Ad

Saturday 15 July 2017

Jalan Raya

We all jalan-jalan ke JB la, bosan juga beraya di KL tu so tak ada plan pun just 2-3 hari sebelum raya terus buat keputusan, ehh jom kita ke JB.hihihihi. On the way tu menyinggah la kejap ke JPO sebelum check in hotel. Banyak juga perubahan ada di JPO ni, siap ada butik Gucci lagi tu.

Kedai sukan adalah satu kemestian bagi 3 beranak ni, sampaikan Ryan pun dah bosan buat macam-macam perangai termasuklah dalam gambar ni.


Tak sempat bershopping membeli baju the boys, so kat sini ada pulak sale so kita bershopping disini ajelah. Pilihan masih sedondon tapi kali ni pilih baju kemeja aje.

Phewww, jenuh mengangkut sana sini shopping bag ini.

Pengangkut beg yang setia menemani ke mana jua. Ada kala tak masuk pun, just tunggu kat luar kedai aje.

Tory Burch ada dibuka di JPO, baru beberapa minggu buka. I suka dengan loafer dia, nampak sweet sangat. Tapi malangnya tak ada saiz.

Dekat pukul 8 malam we all keluar dari JPO tu, call hotel masuk lambat so menyinggah Benafee dulu untuk makan malam. Mujur dah buka time raya ni, kalau tak jenuh juga nak pikir makan apa.

Perut masih kenyang, so makan sup tulang merah cicah roti ajelah. Itupun tak berhabis jugak tu.

Lega dapat masuk bilik yang luas dan selesa, dapat upgrade bilik lagi. Memang dah tak nampak apa dah pun cos badan pun dah letih after perjalanan dan menyinggah JPO shopping. Perut kenyang, mandi then terus tidur semuanya.

No comments:

Post a Comment