Nuffnang Ad

Wednesday 19 July 2017

Jimba Raya

Ni saat yang paling best sekali, breakfast di hotel. I memang suka sangat kalau dapat breakfast di hotel, perasaan dia sangat teruja. 

Sebabnya, ada banyak jenis pilihan makanan from American, Melayu, India dan juga Chinese, semua ada di depan mata. Kita pilih aje mana-mana yang kita suka. Selalunya I akan pilih American set and also porridge. Ni antara favourite juga.


Kali ni we all stay di KSL Hotel, Legoland Hotel penuh. Pilih KSL cos ada pool yang best, the boys pun suka juga lepak sini, then sebelah ada shopping mall.

So petang-petang kalau bosan duduk lepak di Starbucks di lobby hotel. Sepanjang puasa tak minum Starbucks pun, jarang keluar malam untuk moreh ke apa. Dah raya ni, seronok la dapat minum.

Order untuk Danish and Ryan, sekali dapat nama Joe, entah Joe mana pun tak tahulah. Rasanya clear dah nama Ryan disebut.

Kebetulan memang ada bawa baju kurung and baju Melayu satu family, kebetulan pergi beraya di rumah saudara Daddy Jack area Sentosa tu. Rumah Melayu pulak tu, so jadilah props bergambar. Gambar masa first raya tak begitu menepati citarasa mujurlah ada backup.

Dah puas beraya and jalan-jalan, singgah makan Mee Rebus Haji Wahid yang katanya antara yang tersohor di JB. Im not a big fans of Mee Rebus, tapi okay la sebab perut pun lapar, then licin habis makan semua.

No comments:

Post a Comment