Nuffnang Ad

Tuesday 19 March 2013

Lego Chima pulak

I kan kalau Daddy Jack ajak ke Tea Tree Plaza memang suka cos banyak shopping mall under one roof. Puaslah jalan ke Tarhet, Kmart, BigW even Myers. Sayangnya David Jones aje yang tak ada disini, so nak ke DJ kena lah ke city. Tapi dalam seronok-seronok tu ada juga yang tak seronoknya, Bila masuk Target sure stress kejap cos semua akan menuju ke toys section dulu. 
 
The boys love LEGO so much, duduk Adelaide ni macam-macam jenis lego set dah ada, Ninjago, Star Wars, City, Harry Potter, dan macam-macam lagilah sampaikan I pun dah lost track dah. Itu LEGO, itu belum lagi CARS collection, Thomas, WWE apa sahaja lah. Dan sekarang, sibuk pula menambah their LEGO collection, kali ni CHIMA pulak.

Ohhh, stress kejap dibuatnya bila anak and bapa mula memilih toys. Dulu everytime keluar akan beli toys and nowdays since tak lama lagi nak balik setiap bulan baru beli. If you all only knew berapa banyak dah toys yang we all kumpul selama 3 tahun duduk Adelaide ni, ada tu masih dalam kotak, tak buka lagi.

Yeah, memang tak dinafikan. LEGO its good for thinking and creativity skills. Even I pun bila the boys dah start beli LEGO tu pun dah terjebak sama tapi sayangnya tak ada pulak LEGO khas untuk girls. Ada tu memang ada, Friends LEGO tapi so childish sangat so nak rasa best, layan ajelah LEGO yang the boys beli ni.  

4 comments:

  1. Replies
    1. Irma
      Jenuh dah main Barbie masa zaman kecik-kecik dulu

      Delete
  2. layan je la, Gina oiii.
    kalo nak lego yg girlish..kena la tmbh lagi satu. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Is, kena layan ajelah. Malas dah nak ambik port. Nak tambah anak tekak and anak tangga ajelah Is

      Delete