Nuffnang Ad

Friday 18 July 2014

5 ACCESSORIES TERBAIK UNTUK KE ANNUAL DINNER

 

Selain pemilihan pakaian yang bersesuaian, padanan accessories yang terbaik juga banyak membantu dalam menyerlahkan lagi penampilan anda. Jika anda bercadang untuk menghadiri sebuah undangan makan malam atau mungkin ke annual dinner syarikat anda bekerja, luangkan masa anda sebentar dengan membaca entri kali ini.

Penampilan yang menawan dan ‘simple’ merupakan idaman setiap wanita. Apa yang dimaksudkan dengan ‘simple’ adalah, pemilihan pakaian dan aksesori yang tidak terlalu sarat atau nampak serabut. Untuk pemilihan pakaian, adalahdinasihati untuk anda memilih pakaian yang berona gelap (untuk mendapatkan ilusi bentuk badan yang langsing) dan juga terdiri daripada tidak lebih 3 warna. Jadi, andai kata anda memilih sepasang dress berwarna hitam yang cukup elegan seperti berikut;





Aksesori apakah yang berpadanan dan terbaik untuk little black dress ini?
 

 1. Rantai dengan pendant berwarna kontra (seperti putih)




 2. Tambah sedikit 'drama' dengan pemilihan rantai dan anting-anting yang unik ini


3. Atau anda tampil klasik dengan padanan mutiara atau pearl necklace yang cukup mempesona



   Siapa sangka dengan hanya berpakaian simple, ditambah pula padanan aksesori yang menawan, anda mampu bergelar ‘Queen of The Night’.Oleh itu, buatlah pembelian yang bijak dan temui pelbagai koleksi aksesori wanita online yang amat menakjubkan dengan melayari laman web ZALORA Malaysia. Anda juga berpeluang memiliki aksesori idaman anda ini dengan tawaran harga yang amat berpatutan! 

Mesej ini dibawakan khas dari ZALORA MALAYSIA

Selamat membeli-belah !



 



 

No comments:

Post a Comment