Nuffnang Ad

Friday 3 July 2015

Bangkok Supercup Day 01

Pagi-pagi dalam pukul 8 dah sampai ke sini, Harrow International School di Bangkok untuk Bangkok Supercup yang akan dihadiri oleh beberapa pemain bola dari Thailand, Indonesia, Vietnam, Singapore serta Malaysia juga.

Dah register semua, masing-masing duduk dengan coach and teammates untuk penerangan tentang gamer serta latihan sebelum game.

Danish masih U10, kawan-kawan yang sama team di KLFA ramai yang tidak pergi ke Bangkok ni so semua teammates kebanyakan kawan baru.

Our big tea from KLFA, kali ni ada U8, U10, U12 and also U18. Ada yang datang dengan parents and ada juga yang datang sendirian so Coach la yang tolong jagakan.

Team Danish bersama Coach Cyrus

Ryan Irfan pula bersama Coach Philippe

Cuaca amat panas, sampai mencecah 36 degree tapi rileks aje bebudak ni main bola. Lepas habis games, semuanya mencari air sejuk.

Alangkah bagusnya jika semua sekolah ada mempunya gym macam ni, senang guru-guru nak beriadah sambil keep fit sikit kan.

Tournament habis pukul 4, masuk aje kereta kena aircond masing-maisng mata pun dah mula melayu, termasuklah mak depa sekali. Sedar-sedar dah sampai hotel.

Makan malam di hotel lagi, masing-maisng tak larat nak bergerak ke mana-mana so ringkas ajelah makan malam kali ini, tapi yang penting tomyam memang power.

Semua tido cepat coz esok pun berlangsung lagi perlawanan bola, tapi mujurlah tak la pagi sangat. Game start at 9am tapi haruslah gerak awal sebab nak mencari teksi.

2 comments:

  1. Amboi...main bola sampai ke bangkok..bertuah badan...hi Gina...membalas kunjungan disini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahha, kalau tak tak merasalah nak berjalan-jalan kan. Selamat berkenalan Amanda

      Delete