Nuffnang Ad

Sunday 2 October 2016

Shopping spree

Hujung minggu adalah hari berjalan ke sana sini menghiburkan hati after bekerja since Isnin hingga Jumaat. Nak bercuti panjang, tak boleh cos ada tournament bola so kita jalan-jalan dalam KL ajelah menyukat mana-mana shopping mall yang ada.

Last beli sandal Danish time raya baru nu, ni nampak macam dah tak muat dah, so kenalah cari yang lain pulak. Cepatnya anak sulung ni membesar, rasa macam baru minggu lepas aje beranakkannya. Ni tahun depan nak UPSR, nanti dah masuk peringkat menengah pulak.

Sesekali belanja Daddy Jack perfume pilihan hatinya tak salah. Adalah bertolak ansur sikit, takkan kita aje nak minta belikan barang, sesekali kita belikan juga barang untuk anak-anak dan juga suami.

Dah berjalan sampai ke malam, mana nak balik masaknya so kita menyinggah la makan di Am Restoran berdekatan dengan rumah aje, malas nak singgah NZ memalam minggu ni cos ramai orang nak tgk bola kat situ.

Sesiapa yang berdekatan dengan Melawati, haruslah singgah di Am Bistro di Gaya Apartmen, area Hero Supermarket and mencuba Mee Goreng Telur Mata dia, layan jugak oiii makannya. Dulu NZ sedap mee gorengnya, sekarang dah kureng sikit gaya gorengnya.

No comments:

Post a Comment