Nuffnang Ad

Thursday 10 November 2016

Team lama datang bertandang

Bebaru ni team Adelaide United datang berkunjung ke Malaysia, buat friendly match dengan beberapa kelab di Malaysia, antaranya team Kuala Lumpur. Game berlangsung di Stadium Sime Darby di Bukit Jelutong.

Seronok la anak beranak ni bila team depa satu ketika dulu masa duduk di Adelaide datang berkunjung. Walaupun ramai pemain yang tidak dikenali tapi mat salleh tu terpegun jugaklah depa ada peminat kat sini.

Mat salleh tu pun tetap la melayan anak-anak dan paknya yang sibuk nak bergambar dan juga minta autograf. Still sama macam masa we all di Adelaide dulu. If ada kanak-kanak depa memang akan layan sehabis baik dah.

Team Kuala Lumpur adalah team Daddy Jack dari kecik lagi. Tetap setia menyokong team KL walaupun tak begitu perform macam tahun 80-90an dulu.

Depa pun bangga jugaklah ada juga yang sudi nak minta autograf depa walaupun tak begitu memberansangkan prestasi mereka.

It was a great night for the boys and Daddy Jack, sampai sanggup pi Bukit Jelutong dari Melawati semata-mata nak tengok both team beraksi.

No comments:

Post a Comment