Nuffnang Ad

Monday 22 September 2014

Ice Tea Bucket Challenge

Sebelum Ibu dan Ayah ke oversea, sempatlah juga membeli persiapan yang tak dibeli lagi untuk ke sana. Since cuti sekolah pun baru bermula, so we all pun sama-sama ikutlah ke mana lagi, KLCC la.

Levis ada buat showcase pula disini, untuk anak-anak autism. Semua jeans dan apparel yang dijual akan didermakan kepada badan-badan berkaitan dengan autism kanak-kanak.

If beli barangan RM250 ke atas, bolehlah customize kan jeans masing-masing dengan engraving ataupun membuat patch tertera nama masing-masing di jeans itu.

Our dinner di Melur & Thyme. First time mencuba makan disini, the food not so bad lah tapi mostlah dah habis sebab we all makan pun dalam pukul 9 mcm tu. So banyak yang Chef recommendation dah habis. So I just ordered Chicken Steak yang super duper sedap especially the salad tu. Kat sini jugaklah ada kejadian I dimandikan dengan Ice Lemon Tea oleh waiter secara tak sengaja. Lencun la sebelah kanan dengan air, dahlah pakai kemeja putih pulak tu, mujurlah lepas tu terus balik, kalau berjalan lagi satu KLCC, jenuh la mata memandang.

5 comments:

  1. management restaurant minta maaf x kak???aduhai. tu la yg plg takut bile waiter anta food

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berkali jugaklah dia minta maaf, sampai kita pun naik segan pulak

      Delete
  2. Jalan jalan cari blog. first time singgah d blog ni. customise ur denim here..tu yg menarik tu.boleh adjust size.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama Arif, customize jeans tu bukan untuk adjust size tapi tulis nama kat jeans aje

      Delete
  3. Salam perkenalan
    Insyallah, nanti saya berkunjung ye

    ReplyDelete