Nuffnang Ad

Friday 9 March 2012

Balik lagi...

Aduh !!! Lepas sorang, sorang balik meninggalkan Adelaide nie. Sayu terasa bila baru nak beramah mesra, dah kenal sesama, tiba-tiba nak berpisah jua. Bila dah balik Malaysia, rasanya dah payah nak berjumpa sebab masing-masing dah sibuk dengan urusan masing-masing. Antara yang balik tahun nie adalah Kak Ina, sebelum nie Kak Leeza yang merupakan saudara kepada Kak Ina ni. Kak Ina antara yang terawal juga menyambut Daddy Jack ke Adelaide ni, siap ambil Daddy Jack from kampus Mawson Lake lagi. Sebab tu rasa sedih bila Kak Ina nak balik dah.

Tak sangkalah ada 2-3 orang yang datang melawat Kak Ina juga. I sempat goreng mee aje, itupun tak tahulah apa rasanya sebab dok kelam kabut dengan the boys lagi. Rupanya Kak Ina sia buat mee tomyam lagi. Penuh jugaklah perut makan sambil menyembang nie.

Semua yang datang nie tak berkesempatan nak menghantar Kak Ina ke airport sebab hari biasa, kan. Ada yang terikat dengan hal uni, menguruskan anak-anak balik sekolah dan macam-macam hal lagi. Tapi tak apa, dah datang menjenguk serta mengucapkan selamat tinggal tanpa di airport pun dah cukup sebab dibuatnya.

Ni gambar lama masa kami dijemput dtg ke rumah Kak Ina...selamat jalan Kak Ina. Hmm, nampaknya satu-satu kembali semula ke tanahair. Makin berkuranganlah teman-teman seperjuangan di Adelaide nie. Yang balik makin ramai, yang datang macam tak ada aje.

Terima kasih Kak Ina diatas segala pertolongan dan juga persahabatan Kak Ina dengan keluarga kami. Insyallah, kita bertemu di Batu Pahat yer (Kak Ina from UTHM)..takpun kat Subang aje, lagi senang. Kalau kat BP, bolehlah belanja nasi beriani power di sana. Tak payah nak pikir bab masak-masak macam berada di Adelaide. All the best, Kak Ina.

No comments:

Post a Comment