Nuffnang Ad

Monday 19 March 2012

Soccer school

Setiap Sabtu, Danish ada soccer clinic from 1030-1115 am. Adakalanya we all pergi sama-sama, adakalanya just Daddy Jack aje yang temankannya. Clinic nie tak lama pun cuma 6 minggu sahaja, tapi memandangkan we all nak dedahkan die dengan skill main bola, tu yang masukkan juga clinic nie. At least, hujung minggu taklah Danish bosan aje duduk rumah.

Latihan dijalankan di Stradbroke Primary, dekat aje dengan rumah. ramai juga budak-budak lain yang join the clinic, even the toddlers from 3yrs pun ada join juga tapi sessi yang berasingan. So, far nampaklah peningkatan Danish in his skills.

Hmm, hujung mimggu ni habislah his clinic, lepas tu bersambung pulak dengan basketball clinic pulak but Daddy Jack tak kasi sebab nak suruh die focus pada satu sahaja that is soccer. Yer la, nak masuk macam-macam sukan nanti tak tahu mana satu nak fokus pulak.

After session, ibu bapa pun boleh join sekali untuk main-main dengan anak-anak. Ryanlah yang paling suka sekali bab-bab main bola nie, adakalanya sampai jenuh nak suruh balik.

No comments:

Post a Comment