Nuffnang Ad

Monday 31 October 2011

Hantar beramai-ramai

Sejak mula term baru bulan lepas, Danish dan no more naik van ke sekolah sebab dah habis NAP program so noe dah masuk mainstream dah. So, Daddy Jack mengambil tugasan menghantar dan juga mengambilnya disekolah. Suka lah Danish sebab Daddy Jack yang hantar and ambil dia di sekolah.

Since Ibu datang, dipaksanya Ibu dan Hannan hantar die beramai-ramai ke sekolah. Lagipun masa nie, Daddy Jack nak bawa Ibu dan rombongan ke city pulak. Me and Ryan tinggal sebab tak muat kereta, lagipun nak siapkan lunch juga nanti.

Lagipun, masa Daddy Jack ke Beijing, Hannan ditugaskan untuk mengambil dan juga menghantar Danish ke sekolah. So, nak tunjukkan dulu pada Hannan tempat pick up Danish di sekolah nanti.

Merasa juga Ibu ke sekolah Danish. Selama nie tengok gambar kat FB aje suasana sekolah Danish. Lepas hantar Danish, bermulalah tour Ibu ke City pulak bersama Daddy Jack.

1 comment:

  1. Aslmkum Gina & salam kenal. best abg Danish...ramai hantar ke sekolah.ohh kat Adelaide siang pjg skrg, tempat akak siang dah pendek...nak masuk musim sejuk...5.15 dah mahgrib.

    ReplyDelete