Nuffnang Ad

Saturday 10 December 2011

Lazzat Pizza

Kat Adelaide nie, ada seorang anak Melayu yang berani untuk membuka restoran pizzanya sendiri. Dah lama dah buka, sebelum puasa lepas tapi baru lah nak mencubanya. Me and my famy agak jarang sikit makan di luar, kalau makan pun like makan yiros aje. Pernah lah juga nak mencuba makan yang lain pulak like indian and middle east food tapi entahlah yer, tak pernah terasa pun nak mencubanya.

Menu pizzanya agak banyak juga, tak tahu nak pilih yang mana satu. Kami sampi pun awal, dalam pukul 5 petang. Kebanyakan kedai makan disini buka lepas Asar, yang Muslimlah. Maybe sebelum tu ada yang kerja atau settle kan dulu hal-hal yang lain. Ada aje yang buka awal, dari pagi sampai malam. Antara menu pizza yang membezakan pizza org lain sama ada pizza Pak Arab dengan Pizza Aussie adalah Satay Pizza. Sini aje yang ada menu tu.

Plan nak makan disini, tapi entah macamana tukar plan nak makan ke rumah one of my Adelaide's gang sebab dia called suruh datang makan rumah die. Dah alang-alang beli pizza, so belilah lebih sekali.

Nilah Farouk, tuan empunya Lazzat Pizza nie. Kecik aje orangnya dan merupakan salah seorang PR di Adelaide ni. Bila jumpa Daddy Jack aje, die selalu tanya, abang ke yang belajar ? Hahhahaha, tak ada rupa pelajar gamaknya Daddy Jack tu.

1 comment: