Nuffnang Ad

Sunday 14 July 2013

Lets get Arty

Duduk di Adelaide ni memang banyak godaannya, dari segi fashion especially handbags, kasut dan baju, pinggan mangkuk, gadget dapur sampailah kepada barang-barang lukisan. Semuanya cantik dan menarik semuanya.

The sticker section. Budak-budak sukalah main sticker ni. Patutlah masa involved dengan reading session dengan class Danish dulu, after the students habis baca buku dapat macam motivational stickers, beli kat sini rupanya, ingatkan pihak sekolah yang bagi.

Barang crafts jangan cakaplah, memang banyak. Ada sampai rasa macan nak angkut bawa balik Malaysia aje sebab murah dan senang nak jumpa. If ada buat birthday party tak payah susah-susah cari nanti.

The alphabets, harus beli a fews jugak nanti. Dah sketch apa yang nak dibuat dengan all the alphabets ni nanti untuk decor rumah.

Kanvas for painting yang juga akan dibawa balik sebab murah sangat, sementara bosan duduk di rumah nanti, will try asah balik bakat melukis yang dah terperap lama ni. Sometimes melukis ni boleh release stress juga, kita luahkan apa yang menganggu fikiran kita and mungkin akan jadi satu artwork yang menakjubkan.

No comments:

Post a Comment