Nuffnang Ad

Sunday 7 July 2013

Off to City pulak

 Pagi Sabtu after balik from Melbourne, sempat lagi tu berjalan-jalan ke City bawa Ibu cari barang-barang yang tak cukup lagi. Mostly ada pesanan from Hannan yang nak beli kasut so I let Ibu, Kak Cik and Daddy Jack mencari while me and the bloys duduk lepak di CIBO sambil mengopi.

2 kedai ni yang I terpaksa tahan diri untuk tidak memasukinya. Satu lagi adalah TYPO, ohh kalau masuk dalam ni mata memang akan memandang geram all the barang-barang sebabnya sangat comel dan unik. Sebab tu I selalu elak masuk kedai ni if ke City sebab takut terbeli pulak.

Kedai ni haruslah bawa Ibu pergi, sambil tu bolehlah jenguk-jenguk if ada offer yang menarik disini. Menang lah akan ada sentiasa yang menarik perhatian nak membelinya. Tu yang sangkut a few items jugak disini.

  Mujurlah Swinging Bowl bukak so bolehlah bawa Ibu dan Kak Cik merasa makanan Melayu di Adelaide.

The boys ni seronoklah bila kata nak makan di kedai Uncle Azam, dah tahu dan lauk apa yang akan dipilih, kari dan juga ayam goreng.

Masuk David Jones kejap, sempatlah mencuba this suede loafer by Oroton yang tengah murah tu tapi apakan daya, dah angkut macam-macam di Melbourne so kita tinggalkan ajelah suede yang sangat cool ini. Mana tahu rezeki sebelum balik so bolehlah beli jugak.
 

No comments:

Post a Comment