Nuffnang Ad

Monday 15 July 2013

Berakhirnya penantian

Minggu lepas rumah we all meriah sikitlah ada kawan yang dah balik datang kejap ke Adelaide untuk menyelesaikan hal belajarnya. Abang Azul datang kejap for 2 weeks untuk menghantar thesisnya dan urusan belajar yang hampir selesai. Seminggu sebelum Abang Azul duduk dengan we all, tumpang kejap rumah our friend yang balik Malaysia lepas kawan tu balik so duduk pula dengan we all. We all okay aje, malahan the boys pun suka juga.

Sepanjang Abang Azul duduk sini, beliau membantu we all menguruskan hal ehwal memunggah barang from garage ke dalam rumah untuk di packingkan. Bagus juga idea Abang Azul tu, at least senang sikit nak packing daripada punggah sikit demi sikit barang dari garage mcm yang Daddy Jack buat.

 Masa tu tahulah berapa banyak barang yang perlu dipackingkan

Hah ko, barang yang selama ni duduk dalam garage untuk dibungkuskan bila dah dilambakkan kat hall, rasa sempat ke packing nihhhh.

After check semua barang yang dilambakkan dalam hall tu, senang rupanya nak packing ni, kebanyakan barang w all memang dah ada dalam kotak, so just susun dalam kotak lain mcm jigsaw puzzle ajelah. Now pun hall dah okay sikit, taklah seteruk mcm mula-mula lambakkan barang tu.


Sempat jugalah menghantar barang-barang yang dah siap dibalut and pack masuk dalam garage balik. So dah legalah satu kerja.

Sempat juga membelikan hadiah buat Yaya dan Aqil. Teringat Yaya dulu mengadu baju Snow Whitenya koyak so belikan ie baju Snow White gantikan yang koyak tu, kebetulan pula masa Abang Azul balik tu hari jadi Aqil so we all pun belikan juga birthday present for Aqil.

Selamat kembali bertugas Abang Azul, tak lama lagi bakal bergelar Dr pulak.  Insyallah. Berkat ibu, isteri dan juga anak-anak, kejayaan pasti miliknya tak lama lagi.

2 comments: