Nuffnang Ad

Wednesday 22 September 2010

Undangan kedua

Ahad lepas, sempena meraikan raya untuk puasa 6, Kak Azie sekeluarga menjemput ke rumahnya. Majlis bermula puklul 1030 pagi and seperti di rumah Kak Ina, kami juga la yang pertama sampai..iskh..iksh malu sungguh la kalau macam nie. Bila masuk rumah Kak Azie, rasa lapang sangat, banyak benda yang dah berubah la. Rajin Kak Azie mendecorkan rumahnya.

Kami dijamu dengan hidangan nasi berlauk dan juga guess what ? satay !!!! Gigih sungguhlah Kak Azie membuat satay untuk tetamunya. Tak ketinggalan kek pisang yang super duper sedap tu.

Danish memang suka la nak ke rumah Kak Azie, sebabnya boleh jumpa Akil dan main bola. Dah cukup main kat luar, sambung pulak main kat dalam bilik, dengan collection toys Akil. Then, sambung pulak main bola kat hall. Habis hingar bingar suasana budak berdua nie dibuatnya.

Ryan the Lion pulak, asyik nak berkepit aje. Nasib baik ada Kak Yaya yang boleh melayan Ryan main dalam rumah yer. Aihhhh..asyik memenuhi undangan orang aje, bila pulak my turn yer? Kena bincang dengan Daddy Jack la nanti...

1 comment:

  1. Salam Gina

    Selamat hari raya to you & family!

    I am amazed at the spread of food you all have in Aussie for raya!

    ReplyDelete