Nuffnang Ad

Friday 15 July 2011

Danish 6th Birthday Bash-The guests

Antara kanak-kanak yang hadir, nie pun dah separuh kalau masa mula-mula agak ramai juga, tapi since dah petang so ramai yang balik, lagipun tak lama lagi sekolah nak buka so mak ayah pun sibuk nak menyiapkan segala kelengkapan untuk anak-anak mereka.

I tak sangka dapat juga bertemu dengan one of my Adelaide's gang, Muli yang telahpun kembali ke Malaysia for good last February. Masa die balik dari Adelaide, I tak sempat nak jumpa cos dah ada di Malaysia. Banyak kali buat appointment nak hang out together, tapi masing-masing tak ada masa. Udahnya, berjumpa di birthday party Danish aje. She shared the same interest as mine, handbags tapi she loves LV so much, dah banyak collection dia dah.

Then, my blogging friend, Elyn yang datang bersama suami dan juga anaknya Wafiq. Pertama kali jumpa Elyn masa di hospital, melawat Wafiq yang warded masa tu. Thanks Elyn, lawanya Elyn pakai tudung. Elyn pun dah ikut jejak langkah I, menjadi suri rumahtangga sepenuh masa. Syok, kan Elyn duduk rumah...hehehehhe.

Daddy Jack ada buat surprise untuk Ayah, walaupun ianya taklah seberapa. Ayahlah penyumbang terbesar dalam majlis Danish nie, memang tak terkata dan tak terbalas jasa Ayah nie.

Even my father in law pun dapat juga, hadiah from Danish.

Daddy Jack dah pikirkan konsep nie lama dah, Wall of Fame for Danish di mana adik beradik dan sanak saudara berpeluang menulis kata-kata nasihat dan juga ucapan hari lahir untuk Danish di mana kami akan framekan untuk kenang-kenangan nanti.

Pak Su, walaupun bukanlah penyokong MU tapi bersemangat nak tulis kata-kata hikmatnya.

Tok Mak and Pak Long yang datang sorang aje tanpa Mak Long, Aiman dan juga Johan. Seminggu sebelum majlis nie berlangsung, both anak-anak Along kena chicken pox, kesian la pulak tapi nak buat macamana, kan. Even tak sempat nak jumpa Danish sebelum Danish balik ke Adelaide.

Keluarga Mak Ngah yang datang all the way from Bangi

Ucik pun turut sama menyumbangkan kata-kata untuk Danish.

Only one of my students from Unisel yang turned up during the party walhal I ajak ramai, entahlah, maybe ada hal lain kut.

Thanks to Eikha and Reza for sudi datang majlis I walaupun pada mulanya you all cakap tak boleh datang cos ada komitmen lain. Thanks a lot, love you lah.

Nie pun my student juga, Aishah from Strategy College. Aduh !! masa belajar dulu comot tapi bila dahkerja, mak aii lawanya..terasa kerdil pulak diri ku ini. Aishah sekarang nie kerja dengan RTM, dok buat beberapa rancangan untuk RTM. I turut rasa bangga bila tgk my students berjaya dalam kerjaya masing-masing. Alhamdulillah.

My tetamu yang paling akhir sampai, my blogging friend, Nor. Terpaksa datang lambat sebabnya ada bowling tournament anjuran officenya. Thought of tak datang dah, tapi Nor datang juga bersama hero-heronya, Wawan dan juga Abang. First time jumpa anak-anak Nor nie, dulu jumpa Nor aje.


Kak Nyah's family

Ayah Da, penyokong kuat Liverfool pun turut sama menyumbangkan sepatah dua kata

Hakeem, teman main biola Danish bila petang

Hannan yang menjadi antara orang kuat majlis nie, jurugambar dan juga tukang bakar ayam BBQ.

2 comments:

  1. it was really a great idea...minta izin nak cedok idea pas ni..:)

    ReplyDelete
  2. tgk entry semua ni teringat laksa yg sedap tu. tah mana nak cari kat sini gina oiii ekkeke

    ReplyDelete